Különböző okai lehetnek annak, hogy telepítés után a Piper 3D nem nyílik meg. Alább összegyűjtöttük a gyakrabban előforduló hibaüzeneteket és megoldásait.
2.1 “Sikertelen telepítés. Hozzáférés megtagadva” vagy “bezárták az alapul szolgáló kapcsolatot” hibaüzenet jön fel a telepítéskor, illetve programindításkor.
Megoldás: Nagyon nagy valószínűséggel a vírusírtó szoftver blokkolja a programot. Kérem tegye be a “Piper3.exe” fájlt a vírusírtó alkalmazáskivételei közé és próbálja meg újra elindítani a programot.
2.2 “Nincs szerverkapcsolat! A program használatához szerverkapcsolatra van szükség!” hibaüzenet jelenik meg indításkor.
Megoldás: Először is ellenőrizze, hogy van-e megfelelő internetkapcsolata. Amennyiben igen, akkor valószínűleg valami blokkolja a kapcsolatot a szerverünkkel. Be kell tenni a Piper3.exe fájlt és a Piper3D mappát a vírusírtó kivételeihez. Ha az sem segít és munkahelyi hálózaton dolgozik, akkor valószínűleg a Piper által használt portokat kell engedélyezni a tűzfalon. A Piper 3D-nek a 3306-os és a 80-as portokon keresztül kell kommunikálnia a szerverrel, hogy beazonosítsa a felhasználót. Ezeken a portokon kell a programnak elérést biztosítani a szerverhez.
2.3 "Végzetes hiba történt a telepítés során"vagy "Kis türelmet a Windows A(z) Piper 3D konfigurálását végzi"
Megoldás: A Windows néha elrontja az asztalra létrehozott indító parancsikon elérési útvonalát. Ezt kitörölve, majd a Piper3D mappában lévő Piper3.exe fájlhoz létrehozott új parancsikont áthelyezzük az asztalra.
Kulcsszavak: #telepítés után #nem nyílik #nem indul #hibaüzenet
Hozzászólások
0 hozzászólás
Hozzászólások írásához jelentkezzen be.